Avatar billede neess Nybegynder
22. juni 2007 - 13:05 Der er 3 kommentarer

Merge SQL og PDA

Jeg har en sql 2005. Jeg ved man kan merge 2 forskellige databaser automatisk ganske simpelt på 2 server.

Men hvis man bruger en PDA, kan man så lige så simpelthen syncronisere den database man har på pda, op mod en rigtig server?
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
28. juni 2007 - 13:36 #1
Kig på følgende link, hvor der står beskrevet lidt om replikering på SQL Server 2005 Mibile Edition:
http://www.microsoft.com/sql/editions/sqlmobile/connectivity-tools.mspx
Avatar billede lorentsnv Nybegynder
30. august 2007 - 09:39 #2
Kunne du bruge ovenstående?
Avatar billede neess Nybegynder
24. august 2010 - 21:05 #3
Fik aldrig prøvet det.
Lig et svar så lukker jeg