Avatar billede cigaretten Nybegynder
17. juni 2007 - 15:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Start af shop på nettet.

Hejsa.
Jeg ville gerne høre hvordan jeg f.eks kan starte en webshop med mulighed for at købe tøj? Vil gerne sælge tøj, såsom La vida loca, pitbull og andet streetware. Noget i stil med pitbull.dk

Men hvordan starter man sådan et projekt? Skal jeg købe en masse tøj fra Pitbull og sælge det videre fra mit af, eller hvordan fungerer det, med at "få varer til projektet"?

PFT. - cigaretten
Avatar billede brownghost Nybegynder
17. juni 2007 - 17:33 #1
Du skal som det første kontakte pitbull, de har forhandler salg.
Dog ved jeg at de ikke sælger til online butikker, kun fysiske butikker :(
men du kan jo kontakte dem og høre hvad de siger
www.pitbull.dk

2. Du skal hav dig en ordenlig webshop!
og det skal klart være fra www.Qcode.dk
Dem der har lavet pitbull's side :)

Kontakt dem, så hjælper de dig helt sikkert fra A til Z med at komme online og godt i gang..

Håber det hjælper dig...
;)
Avatar billede cigaretten Nybegynder
04. oktober 2007 - 19:42 #2
lukker