Avatar billede neoman Novice
16. juni 2007 - 16:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Artikler igen, denne gang bliv rig på nettet bla bla bla"

Et udmærket indslag http://www.eksperten.dk/artikler/1116, som dog ville have været meget mere meget troværdigt, hvis forfatteren ikke lige havde angivet sig selv som referer i linket, hehe :)

Og hvem sagde multi-level marketing ? :-)
Avatar billede screem_brille Novice
16. juni 2007 - 16:02 #1
går den så går den jo, men mon ikke han er deaktiveret indenfor meget kort tid.
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2007 - 16:05 #2
Han er i hvert fald anmeldt :P
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2007 - 16:06 #3
P.s.
har prøvet noget lign. og et kvarters klikken på reklamer hver dag i 2 mdr. resulterede i 25 dollars...
Altså ikke værd at spilde tiden på.
Avatar billede screem_brille Novice
16. juni 2007 - 16:07 #4
arhh john, 25$ er da en god time løn over 2 måneder *G*
Avatar billede neoman Novice
16. juni 2007 - 16:11 #5
Hvad mon man kunne tjene ved at lave et "reklameklikkerscript" ?:)
Avatar billede johnstigers Seniormester
16. juni 2007 - 16:15 #6
SB, ja hvis man klikkede 8 timer dagligt...
Nogen der sagde museskade? :D
Avatar billede neoman Novice
16. juni 2007 - 17:09 #7
og så var DEN væk :) tak for det.
Avatar billede victor-1 Nybegynder
16. juni 2007 - 17:29 #8
Er det bare mig, eller synes problemet med misbrug af Artikel-kategorien at vokse?
Avatar billede neoman Novice
16. juni 2007 - 17:33 #9
Jeg tror det er 1. som SB siger "går den så går den" og 2. den tiltagende analfabetisme i samfundet. Bare fordi man kan skrive, betyder ikke at man kan læse :)