Avatar billede bulover Nybegynder
15. juni 2007 - 12:25 Der er 3 kommentarer

Personal Security Center

Hvordan slipper jeg af med den modbydelige malware, kaldet Personal Security Center, som popper op hver femte minut på min PC og ødelægger hastigheden. Jeg har prøvet forskellige programmer, men ingen kan klare problemet. Den MÅ kunne fjernes !!

Steen Søgaard
steen.soegaard@privat.dk
Avatar billede hcma Novice
15. juni 2007 - 12:59 #1
hej, du er desværre kommet til at oprette spørgsmålet i den forkerte kategori. denne her er forbeholdt fejl vedr. eksperten.dk
du bør selv lægge et svar her og acceptere det, da denne tråd så kan blive lukket.

opret derefter et nyt spørgsmål i den rette kategori  (virus-kategorien)
Avatar billede hcma Novice
15. juni 2007 - 12:59 #2
du kan da også lige få linket til virus-kategorien:  http://www.eksperten.dk/spm/Sikkerhed/Virus/
Avatar billede bulover Nybegynder
17. juni 2007 - 20:47 #3
Jeg tror, jeg er sluppet af med den. Jeg foretog en delvis genoprettelse, og siden har jeg ikke set den. Det medførte dog, at jeg måtte geninstallere forskellige programmer, men det er småting i forhold til den gene jeg havde.
Steen Søgaard