Avatar billede kief Nybegynder
13. juni 2007 - 18:42 Der er 5 kommentarer

"drive not found"

Hej alle

Jeg har købt en Maxtor Shared Storage II som jeg har sat til min linksys router og tjekket at alle lamper lyser som de skal men min pc (programmet) kan stadig ikke finde disken. Hvad kan jeg gøre ?

Skal jeg ændre noget på min router, er det harddisken jeg skal gøre noget ved?

Nogen der har oplevet noget lign?
Avatar billede kief Nybegynder
13. juni 2007 - 18:55 #1
Den skriver noget med at jeg også skal kigge på MAC adresse, hvad betyder det ?
Avatar billede snabeljan Nybegynder
14. juni 2007 - 10:20 #2
Du skal installere Maxtor's software, der følger med... Så finder den automatisk drevet.
Avatar billede snabeljan Nybegynder
12. oktober 2007 - 17:22 #4
Er du kommet videre med denneher????
Avatar billede snabeljan Nybegynder
22. oktober 2007 - 10:53 #5
Skal vi få lukket denne tråd?