Avatar billede c-holst Novice
12. juni 2007 - 23:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

kære gamle som nye brugere...Der var en gang

i fordoms tid, hvor en flok virkelighedsforladte skærmnørder havde et lille hyggeligt "mødested" hvor tingene ikke handlede om computere og dertil relaterede.

Men desvære gik gnisten lidt at både bagmænd og brugere, så stedet har ligget lidt hen et par år.

skal vi undersøge om der er som med gammel vin, eller ikke.

http://ebruger.dk/forum/message.asp?ID=2885

hermed en opfordring fra mig til alle jer andre brugere af eksperten, nye som gamle, om at kæmpe for den gode stemning:-)

sorry for spam i denne kategori
Avatar billede hcma Novice
12. juni 2007 - 23:16 #1
ja, den havde jeg helt glemt ;o)
er der nogle, som ved, om det er muligt at skifte nickname derinde ?
12. juni 2007 - 23:31 #2
... det er let nok at skifte NickName - det har du vist selv gjort engang ? [Catbody] ?
Avatar billede hcma Novice
13. juni 2007 - 01:05 #3
let nok ??  hvordan skifter man hos ebruger.dk  ?
Avatar billede huset Praktikant
13. juni 2007 - 07:40 #4
Avatar billede fromsej Praktikant
13. juni 2007 - 19:05 #5
Til de knap så hurtige.*G*
(Ingen landsdele nævnt, men en rimelig stor halvø)
Avatar billede hcma Novice
13. juni 2007 - 19:31 #6
en rimelig stor halvø:  må være den der rækker op fra Tyskland og ender ved Limfjorden, for det kan ikke være nogle af de (hel)øer som ligger i det Syd-Vest-Svenske øhav  :o)
Avatar billede c-holst Novice
13. juni 2007 - 19:39 #7
2 tråde... kunne ikke helt bestemme mig for, hvor indlægget passede best.

he he, er heldigvis emigreret til fyn i 95. og det jyder mangler i hurtighed har de jo som bekendt i råstyrke. Efter en årrække uden for Jylland, kan man drage fordel af begge
kompetencer.
Avatar billede huset Praktikant
14. juni 2007 - 07:00 #8
Kommentar: hcma

LOL

Fromme - sammenlign ikke Jylland med Vendsyssel. Big mistake *G*
Danmark starten nord for grænsen (limfjordbroen)
Avatar billede hcma Novice
14. juni 2007 - 10:03 #9
huset >>  vi er hverken stolte eller praler af af være vendelbo'er - kun ski'e taknemlige  :o))
fromsej >>  kan ske at vi må tage hatten af, så varmen ikke får os/jer til at tænke langsommere end der skrives - skal jo gerne kunne følge med - så hermed en opfordring: I må altså ikke skrive hurtigere end vi kan nå at læse ;o)
Avatar billede c-holst Novice
21. september 2008 - 16:38 #10
lukker her. tak for jeres deltagelse