Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
10. juni 2007 - 22:54 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

bogstaverne er underlige

hej!
Jeg sidder lige nu med min fn-tast nede på min bærbar mens jeg skriver. Det er den eneste måde hvor jeg kan skrive forståeligt.
Jeg sad i word og pludselig kunne jeg ikke skrive rigtigt. mit L blev til 3, mit i til 5 osv..
Det er som om tastaturet har rykket sig. Indevendigt vel at mærke. Jeg har muligvis kommet til at trykke på noget, men jeg ved ikke hvad og jeg ved ikke hvordan jeg får det tilbage til det normale. For det her er ihvertfald rigtig irriterende.
Nogen der kan hjælpe?
så jeg ikke skriver sådan:
He1 1eg har et *r6b3e0 6g 1eg ved 52e2 he3t hvad der er ga3t, det er r5gt5g 5rr5terende, abcdefgh51230n6*qrst4vwxyz-øå,

Mvh Nanna.

Undskyld at det er lidt forvirrende,men det er meget frustrende kun at skrive med en hånd..
Avatar billede screem_brille Novice
10. juni 2007 - 23:04 #1
det er fordi du har aktiveret numlock, tryk på FN knappen og numlock tasten, så deaktiveres numlock ;)
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
11. juni 2007 - 01:12 #2
Tak (: Det hjalp. Fantastisk at kunne skrive ordentligt igen.
Avatar billede screem_brille Novice
11. juni 2007 - 01:46 #3
11. juni 2007 - 07:54 #4
Ligner ellers ikke mig, men 200P er da for meget for dette spm.
Læg selv et [svar] og DEL med <screem_brille> ...
Avatar billede screem_brille Novice
11. juni 2007 - 09:52 #6
dr1_larry ja det kan man jo diskutere om det er, men spørger sidder med et problem der er ret generende, og hvis man ikke ved hvad svaret er, er alting svært.
Avatar billede lampeskaermen Nybegynder
11. juni 2007 - 10:23 #7
Jeg har aldrig helt kunne finde ud af systemet herinde. Så vil læse vejledningen nu. Åndssvagt at jeg ikke har gjort det før.