Avatar billede hkprofil Forsker
05. juni 2007 - 12:33 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

USB memory stick

Jeg skal på 4 ugers eksotisk ferie og skal tage mange billeder. Er der nogen der kan give mig nogle tips? Skal jeg medbringe en USB stick og kan man få loaded digitale fotos ned fra en Netcafé (skal jeg medbringe program). Jeg er ikke så glad for at få overført fotos til CD-rom, da jeg er bange for, at jeg ikke kan læse den ved hjemkomst. Er der evt. andre muligheder? Hvad har I gjort?
Avatar billede snabeljan Nybegynder
05. juni 2007 - 15:01 #1
Køb en Amitech Travel Disk på 40 GB - den har indbygget kortlæser og kan ovenkøbet også vise billederne ;)

/jan
Avatar billede hkprofil Forsker
05. juni 2007 - 17:48 #2
Jeg spørger måske lidt dumt, men kan jeg sætte mit SD kort i den og gemme mine billeder dér, til jeg kommer hjem, og så først tilslutte den USB til PC?
Avatar billede snabeljan Nybegynder
05. juni 2007 - 22:48 #3
Jeppp....
Avatar billede hkprofil Forsker
06. juni 2007 - 08:24 #4
Tak for det gode tip - jeg køber sådan én i dag..... send venl. svar!
Avatar billede snabeljan Nybegynder
06. juni 2007 - 10:42 #5
Og hermed et svar :)

/jan
Avatar billede snabeljan Nybegynder
06. juni 2007 - 10:43 #6
Og rigtig god ferie. Eksotisk skrev du - hvor går  turen hen?
Avatar billede hkprofil Forsker
06. juni 2007 - 14:00 #7
Australien - here we come.....
Avatar billede snabeljan Nybegynder
06. juni 2007 - 22:58 #8
Hmm er slet ikke misundelig selv om jeg lige er kommet hjem fra www.emcworld2007.com og efterfølgende et par dage i New York... Go' tur!
Avatar billede hkprofil Forsker
07. juni 2007 - 08:11 #9
Tak -
Det ser da spændende ud, håber du, udover det seriøse arbejde, også fik lejlighed til lidt "sightseeing". Min tur er ren ferie og samtidig gensyn med mit "barndomsland"!
Avatar billede snabeljan Nybegynder
07. juni 2007 - 10:03 #10
Hey 'Mate' (Aussie)!

Der var god tid til at se lidt andet. Daytona Beach - Kennedy Space Center - Universal Studios + det man nu kan nå i NY på 3 dage :)
Avatar billede hkprofil Forsker
07. juni 2007 - 22:01 #11
Det var da ikke så lidt, og NY skulle også være en skøn by, den må vi besøge næste gang.
Jeg skal til Sydney inkl. Blue Mountains ialt 4 dage,  i Cairns skal vi bo hos venner i regnskoven inkl. Kuranda, Great Barrier Reef ialt 5 dage, i Camper langs østkysten inkl. Fraser Island ialt 16 dage til Brisbane (hvor jeg skal vise min mand, hvor jeg boede som barn) ialt 7 dage og efter 4 uger, retur til DK, og så er det alle billederne skal "klippes" sammen.