Avatar billede clausdam Nybegynder
31. maj 2007 - 16:55 Der er 3 kommentarer

Hjælp til design af logo

Hej alle,

Jeg har en nyoprettet kursusvirksomhed, der tilbyder kurser for frivillige i foreninger og organisation, og jeg har brug for hjælp til et logo.

Virksomheden hedder onemind. Altså ud fra en tanke omkring teambuilding af en gruppe kan skabe "one mind" fælles for deltagerne i gruppen.

Jeg bruger også sætningen "One goal, one team, one mind"

Se hjemmesiden her: <a href="http://www.onemind.dk">onemind</a>

Jeg tænker noget enkelt uden for meget farve, gerne lidt støvet som farverne på siden. Logoet skal ind istedet for billedet af bogen som er standard skabelon fra dreamweaver. Navnet skal ikke indgå som en del af logoet, men jeg vil meget gerne have forslag til hvordan skriftypen kan være, og evt. hvordan det kan sættes sammen med logoet.

På forhånd mange tak!

Claus
Avatar billede clausdam Nybegynder
31. maj 2007 - 16:58 #1
Har lige set at flere har givet 200 point for lign. opgaver. Jeg vil gerne forhøje med 100, så mit også bliver et 200 points spørgsmål.
Avatar billede viggosmor Nybegynder
31. maj 2007 - 18:21 #2
Hej clausdam

Her er så mit bud på et logo uden tekst...

http://soederberg-webdesign.dk/images/onemindlogo1.jpg

Det er med tanke på 2 mennnesker der har en brainstorming... med udveksling af tanker og idéer.

Her er det så med navnet i... synes skriftypen passer meget godt til illustrationen.

http://soederberg-webdesign.dk/images/onemindlogo2.jpg

Vh Lone. Viggosmor

Ps det er i stort format, men kan skaleres til de størrelser du ønsker...
Avatar billede clausdam Nybegynder
31. maj 2007 - 19:54 #3
Hej Lone,

Tusind tak for forslagene. Det ser godt ud, men jeg havde tænkt mig noget lidt mere enkelt. En ide kunne være noget med en meget simpel streg (gerne tyk) af to mennesker der holder om hinanden (som håndboldspillerne inden de tager ud til kamp), og hvor deres hoveder er sammensmeltet til et (one mind) eller på en eller anden måde en illustration af at de er "teambuildet sammen". Ved ikke om det kan lade sig gøre og se godt ud...

Teksten er rigtig rigtig fed!!! Den vil jeg meget gerne benytte mig af.