Avatar billede wandahl1 Nybegynder
30. maj 2007 - 23:30 Der er 9 kommentarer

Computer går død efter 3 min

Hej eksperter:(

Min pc - er helt færdig. har forsøgt at lede lidt i forum - men er lidt rådvild omkring problemstillingen.

Pc'en går død efter 3-5 min. Uanset om den er i windows eller dos - lukker den bare ned, som om jeg tog strømmen fra den. Er lidt bange for det muligvis kan være en bios, der enten er død eller virus på.

Hvis jeg prøver at starte dyret op igen, skal jeg som regel først slukke for strømmen på strømforsyningen, og sommetider også resette bios. Gør jeg ikke det blæser cpublæserne for fulde gardiner - og den kommer ingen vegne.

PLEASE HELP !!!!!!!!!!!!!
Avatar billede wandahl1 Nybegynder
30. maj 2007 - 23:50 #3
Hmmm - du mener altså at den trænger til en hovedrengøring - forsøger jeg lige

Hermed point - og tjacker lige om jeg mangler at give point for tidligere spørgsmål ;) Det var bestemt ikke meningen - men var nok så vild efter at det kom til at køre at eksperterne var ude af tankerne :D:D:D
Send et svar og du får point
31. maj 2007 - 00:09 #4
... når problemer er løst ...
Avatar billede wandahl1 Nybegynder
31. maj 2007 - 12:18 #5
hmmmm - tjah nu er den hovedrengjort - desværre uden nogen form for virkning :(

forstår sgu ikke det lort. Det virker som om den skal lade op - inden den kan starte, og så for at gå død igen efter kort tid

Virker som en gammel bil der ikke længere lader batteriet ???
31. maj 2007 - 13:28 #6
... kan forstå at det er en Bærbar ?

... kunne godt være noget med batteriet/lader som ikke har det så godt ?
Bliver lader pænt varm ?
Avatar billede wandahl1 Nybegynder
31. maj 2007 - 14:44 #7
det er ikke en bærbar - det er en barebone mini pc :(
Avatar billede wandahl1 Nybegynder
31. maj 2007 - 14:47 #8
tror det er strømforsyningen der er ved at være træt
31. maj 2007 - 22:35 #9
- Nemlig! -