Avatar billede belsen Nybegynder
14. maj 2007 - 09:35 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Fladskærm "ryster" men kun i ét bestemt program

Hej.

Lige nu, når jeg kigger på dette browser-vindue står min skærm med fint billede, men hvis jeg skifter over og ser på mit InDesign dokument så hopper og danser billedet. Lyder det helt skørt eller? Jeg har kun oplevet det i det ene program... Det sker fx ikke hvis jeg åbner Illustrator som er fra samme suite. Håber, der er nogen der har en idé.

Min fladskærm er en SYncMaster 243T fra Samsung.
14. maj 2007 - 11:02 #1
... Hmmm... Tanke - opdateret/korrekt driver til din Hardware/skærmkort ?
18. maj 2007 - 13:09 #2
???
Avatar billede belsen Nybegynder
22. maj 2007 - 12:38 #3
har installeret ny skræmdriver, men skal lige have hjælp til at tjekke mit grafikdriver - sådan står sagerne nu og min skærm blinker igen... :-(
Avatar billede belsen Nybegynder
25. maj 2007 - 08:36 #4
Hej igen. Er der nogen, der ved hvordan jeg tjekker skærmens "refresh rate"? Det er et løsningsforslag fra Adobe.
Avatar billede belsen Nybegynder
25. maj 2007 - 14:57 #5
Jeg lukker, for nu fandt jeg stedet, hvor det ændres.
28. maj 2007 - 22:26 #6
(Og vi vi andre vide det ?)
Avatar billede belsen Nybegynder
29. maj 2007 - 11:23 #7
Højreklik på skrivebord og vælg egenskaber. Vælg Indstillinger. Vælg avanceret. Vælg Skærm - så kan skærmens opdateringshastighed ændres.