Avatar billede hmaa Nybegynder
09. maj 2007 - 17:21 Der er 8 kommentarer

Ingen lyd ved afspilning af dvd via mediaplayer el. mediacenter

Hej !! Det er første gang jeg opretter et spørgsmål, hav venligst lidt tålmod.
Jeg har ingen lyd ved afspilning af orig. dvd film, hverken på media player el. via media center. hvis jeg afspiller de pre installerede musik filer som maskinen er leverede med i medicenter er der ingen problermer.
Jeg her opdaterede driveren til lydkort (Realtek high definition audio)jeg har haft fat i Medion hotline uden held, så nu vil jeg prøver her. Hilsen Henrik
Avatar billede screem_brille Novice
09. maj 2007 - 17:25 #1
er der lyd på hvis du prøver at afspille filmen med VLC player ? (den er gratis).
Avatar billede hmaa Nybegynder
09. maj 2007 - 17:31 #2
Ja det er der, men der er ikke noget billede på. grunden til at jeg vil afspille via meia center er at jeg vil forsøge at koble computeren til tv'et og derigennem bruge mediacenter
Avatar billede hmaa Nybegynder
09. maj 2007 - 17:51 #3
Er der ikke nogen som har et bud på hvad der kan være galt
Avatar billede hmaa Nybegynder
09. maj 2007 - 19:41 #4
Undskyld... men er der en som vil bekræfte,  om det er den rigtige tråd  jeg har puttede mit indlæg ind under, eller er der ingen som kan løse opgaven, til orientering kan jeg oplyse at jeg har forsøgt med Power dvd V7 her afspiller den kortkt med lyd og det hele.
Jeg har rodet med dette problem i ret lang tid, hvis det er tiladt hæver jeg point til 200 :-)
Avatar billede screem_brille Novice
09. maj 2007 - 19:49 #5
har du nogle codec packs installeret ? de laver ofte større skade end gavn.
Avatar billede hmaa Nybegynder
09. maj 2007 - 19:52 #6
Jeg har opdateret driveren fra Realtek der stod noget om opdatering af codec
Avatar billede hmaa Nybegynder
09. maj 2007 - 20:01 #7
Jeg prøvede lige i søg og skrev "codec" det kom en  temmelig masse frem er det dem du mener
Avatar billede hmaa Nybegynder
22. august 2010 - 13:16 #8
tråd lukkes