Avatar billede daxiez Nybegynder
09. maj 2007 - 11:21 Der er 4 kommentarer

Grafer simple

Jeg skal bruge nogle graf komponenter til en hjemmeside. skal bruge et Lagkagediagram og et simpelt søjlediagram. Nogen der kender til noget jeg simpelt og hurtigt kan bruge ?
Avatar billede gunn Nybegynder
09. maj 2007 - 12:21 #1
Jeg kigger lige med her engang, da jeg også gerne ville bruge nogle grafer.
Avatar billede daxiez Nybegynder
09. maj 2007 - 15:09 #2
Har fundet dem her hvis det kan bruges: http://www.carlosag.net/Tools/WebChart/Default.aspx
Avatar billede gunn Nybegynder
09. maj 2007 - 15:27 #3
Mange tak, det vil jeg da kigge på :)
Avatar billede 2c Nybegynder
11. maj 2007 - 12:47 #4
Hvis du bruger MS SQL server 2005, kan du også bruge reporting services, og så integrere grafen i din webside.