Avatar billede mayfar Nybegynder
07. maj 2007 - 13:48 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Brug af genveje på tastatur i excel

Hej Eksperter,

Når jeg kopierer i excel med crtl+C, så hopper den over i celle A6 - HVER GANG. Kan I hjælpe mig?

På forhånd tak

Mvh
MAYFAR
Avatar billede x-lars Novice
07. maj 2007 - 14:08 #1
Lyder som om du har en makro, der aktiverer A6, og tilknyttet CTRL + c som genvejstast.

Prøv at trykke ALT + F11 og se i det venstre panel. Findes der dér en mappe, der hedder Person.xls eller Personal.xls?
Avatar billede mayfar Nybegynder
07. maj 2007 - 14:22 #2
Ja, sådan en mappe har jeg. Hvad nu?
Avatar billede x-lars Novice
07. maj 2007 - 14:33 #3
Hvis du ikke selv har lavet makroer og har brug for dem, er den nemmeste løsning faktisk at søge efter denne fil (når Excel er lukket) og så bare slette den.
Avatar billede x-lars Novice
07. maj 2007 - 14:35 #4
Person.xls er en samling af makroer, man selv har lavet. Den starter sammen med Excel og kører skjult, så du ikke kan se den.
Avatar billede mayfar Nybegynder
07. maj 2007 - 14:43 #5
Cool, takker.
Avatar billede mayfar Nybegynder
07. maj 2007 - 14:51 #6
Fik jeg givet dig dine points ?? Er ikke helt så erfaren endnu :o)
Avatar billede x-lars Novice
07. maj 2007 - 16:22 #7
Nej, for jeg havde ikke lagt noget svar. Men det er OK! Det er ikke derfor, at jeg er her! Der er i øvrigt en fin vejledning på www.expfaq.dk

Virkede det?
Avatar billede mayfar Nybegynder
07. maj 2007 - 16:28 #8
Jeps, det virkede.