Avatar billede tanzaweb Nybegynder
06. maj 2007 - 21:18 Der er 1 kommentar

pagebreake - punktform

Hej

Jeg har det problem at jeg har skrevet en 8 linjers tekst, og så kommer der noget i punkt for således. Men når jeg så når til bunden af siden ryker word starten af punktformen ned på side 2, så resten af side 1 er tom efter de første linjer.
Er der nogen der ved hvorfor, og hvad løsningen kunne være?

----------------------------------------------------------
Jeg har her lavet en status plan over hvad der sker i øjeblikket, og hvordan de næste 4 måneder ser ud i øjeblikket.

Som du ville kunne se i planen så er der en del at gå i gang med og flere ting som allerede er under udvikling.
Her er så en lille liste over de ting som der allerede er i gang, og hvor stor sandsynlighed der er for at der er noget af det arbejde som der er der nu, som går igennem.

1.    Purchase service er hvor vi søger efter de ting som kunderne vil have fat i, og her er der nye på vej ind og samtidig har vi her følgende på vej.:
1.1.    Entreprenør maskiner som vi er på udkig efter for en kunde. Sandsynlighed = 90% .

1.2.    Skib til en kunde som skal sejle mellem DAR og Zanzibar. Sandsynlighed = 70%.
Avatar billede word-hajen Nybegynder
06. maj 2007 - 21:42 #1
Du har formentlig sat afsnittene med punkterne til "hæng sammen med næste". Markér din punktopstilling. Vælg Formater - Afsnit - 2. fane (kan ikke huske, hvad den hedder i dansk version). Tjek at "hæng sammen med næsten" IKKE er markeret (klik evt. markeringen til og fra, hvis der er afsnit, der har hæng sammen med næste og andre, der ikke har i din punktopstilling).