Avatar billede doit Nybegynder
02. maj 2007 - 07:30 Der er 4 kommentarer

Søger investor som vil være med i europas største trådløse netvær

Søger investor som vil være med i europas største trådløse netværk, vi har på indeværende tidspunkt omkring 600 kunder og er stort set dækkende et område på 105 km x 55 - 65 km. hen over en landsdel i Danmark.
Vi bruger PBS indbetalinger til langt de fleste kunder og pengene kommer ind forud 3 måneder hvert kvartal.
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
02. maj 2007 - 09:16 #1
Er det muligt at få lidt mere info om projektet?
Avatar billede doit Nybegynder
02. maj 2007 - 11:38 #2
Ja, det er et projekt som vi har brugt nu 3,7 mio. på og hele infrastrukturen er i orden, kunderne er tilfredse, faktisk så tilfredse så vi har nedlagt telefonsupporten aften og weekender.
Vi kører overordet 5,4 Ghz til linkradioerne samt både 5,4 og 2,4 Ghz til access til kunderne - det er rart med 5,4 Ghz fordi der er vi stort set alene om at bruge den båndbredde hvor imod 2,4 er noget ovefyldt efterhånden...;-)
Jeg ved ikke om jeg har sagt nok nu?
Avatar billede doit Nybegynder
02. maj 2007 - 11:40 #3
Åh jo, vi styrer det hele centralt via en Networkcontroller, Pix etc. og an komme til det og ike mindst styre hele systemet via en notebook - så nemt som at klø sig et vist sted.
Avatar billede cybermike Nybegynder
13. maj 2007 - 15:50 #4
Og nu er i så eftersøgt af politiet? :)