Avatar billede doit Nybegynder
02. maj 2007 - 07:24 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hvem kan fortælle om EAN fakturering som er en jungle at

Hvem kan fortælle om EAN fakturering som er en jungle at komme ind i?
Jeg har en del fakturaer som jeg skal have lavet elektronisk til Kommuner og har søgt på EAN fakturering men det er da en jungle at gå i gang med, så er der nogen som har erfaring med hvad jeg bedst gør/skal bruge og så naturligvis - er der noget gratis på nettet ..;-)
Solskinshilsen Do-IT
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
02. maj 2007 - 09:46 #1
Hej Do-IT,

Du kan læse mere her: http://www.virk.dk/VirkPortal/site/VidenOgVaerktoej/Oekonomi/TemaElektroniskFakturering2/LaesIndBureau.aspx

Hvis du er en lille eller mellemstor virksomhed, kan du sende disse EAN fakturaer ind til et scanningsbureau helt gratis. På din EAN faktura skal der være oplyst (f.eks. ovenover eller under adressen):

EAN nr.
Personreference
Ordrenummer (valgfrit)

Håber dette hjælper dig.

Mvh
TP
Avatar billede doit Nybegynder
02. maj 2007 - 11:46 #2
Hej tp - kan du ikke lige svare så jeg kaN give dig pont - har fundet vej ved din hjælp - og det ER GRATIS...;-)
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
02. maj 2007 - 11:53 #3
Sådan - er næsten lige startet på det her forum, så ved ikke helt hvordan point systemet fungere.
Avatar billede doit Nybegynder
02. maj 2007 - 12:15 #4
det fungerer bare men eg kan ikke gi point på en kommentar, dt skal være et svar og nu har du fået dem..;-)
Avatar billede tp_aalborg Nybegynder
02. maj 2007 - 12:39 #5
Mange tak for det.