Avatar billede tommyml Nybegynder
01. maj 2007 - 19:56 Der er 4 kommentarer

Backitup i nero - mangler hjælp

Min far har lavet 5 back-up dvd'er med nero og nu kan vi ikke få "oplysningerne" tilbage til computeren. Er der nogle som kan hjælpe
Avatar billede vejmand Juniormester
01. maj 2007 - 20:02 #1
Tror måske du bliver nødt til at forklare problemet lidt bedre.  :-)
Avatar billede tommyml Nybegynder
01. maj 2007 - 20:04 #2
Ja jeg kan ikke finde ud af at restore filerne
Avatar billede off-line Nybegynder
02. maj 2007 - 00:00 #3
Normalt dobbeltklikker man bare på backup filen med musen. Hvis det driller,
så prøv at kopiere det du skal bruge, til harddisken, og prøv så at åbne der.
Brug den blå tryllehat "Wizards" til at hjæølpe dig.
Avatar billede off-line Nybegynder
26. juni 2007 - 16:56 #4
Fik du løst dit problem?