Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
28. april 2007 - 23:44 Der er 1 løsning

PHP/MySQL i Dreamweaver med PHAkt

Jeg har et andet spørgsmål om samme overordnede situation (http://www.eksperten.dk/spm/775451). Dér er php-scripting det generelle problem, her er det en sag vedr. Dreamweaver mm.

Her vil jeg gerne vide om der er andre end mig der har benyttet en (freeware) extension kaldet "PHAkt" til Dreamweaver (MX 2004) og har oplevet problemer i forhold til PHP og MySQL-server?

Hvis ja, er der så nogen der har kunnet løse problemer uden at være/blive php-programmører?
Avatar billede morgan_freeman Nybegynder
04. maj 2007 - 01:06 #1
Det var der så ikke....
men så var det jo heldigt at jeg løb ind i en venlig sjæl hos Adobe, der lige kunne skaffe en nyere version.

Nu er der så en helt ny dåse potentielle orme, vedr. aktiveringskoder for et 'afgået' produkt, men det må blive et andet spørgsmål, en anden gang.