Avatar billede sarajeppe Nybegynder
19. april 2007 - 19:49 Der er 3 kommentarer

fejlmeddelelse explorer runtime libery

Hej
Jeg har et problem, når jeg surfer rundt på nettet kommer denne fejlmeddelse en gang imellem, og jeg bliver så smidt af, når jeg trykker ok.
Jeg har explorer 7,0 og XP pro.

Microsoft Visual C++Runtime Libery
Runtime error !
Program C/programmer/internet explorer/iexplore.exe
This application has requested the runtime to terminaleit in an unusual way. please contact the application´s support team for more information.
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. april 2007 - 20:42 #1
Du skal opdatere Visual C++ 2005 redistributable via windows update.
Avatar billede sarajeppe Nybegynder
20. april 2007 - 20:18 #2
tak

det vil jeg så prøve , jeg lader det lige køre nogle dage for at være sikker på at det har hjulpet .

lars
Avatar billede johnstigers Seniormester
20. april 2007 - 20:36 #3
smider svar - just in case ;)