Avatar billede chrisscan Juniormester
16. april 2007 - 18:08 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Printervenlig side

Jeg prøver at lave en printervenlig udgave af denne side: www.stue11.dk. Menuen i venstre side skal ikke med. Munuen er lavet som en inkluderet side (left-include.htm).
Jeg har været rundt og kigget i alle svarene og har fundet ud af, at det kunne laves enklest med et stylesheet som ser sådan ud:
@media print {
.notOnPrint {
        display:none;
        width:1px; height:1px;
    }
Det har lagt på roden af sitet og kaldt style.css (det er muligvis forkert navn)
Rundt om det der ikke ønskes udprintet skal så laves en
<span class=\"notOnPrint\">
det der ikke skal med i udskriften.
</span>
Problemet er bare, hvad skal der stå i head for at få det til at virke ?
Og spørgsmålet er også, om det virker med den inkluderede side.
Avatar billede olebole Juniormester
17. april 2007 - 15:09 #1
<ole>

I head-elementet skriver du:
    <link rel="stylesheet" type="text/css" href="/style.css">

/mvh
</bole>
Avatar billede chrisscan Juniormester
05. maj 2007 - 21:47 #2
Tak for dit svar Ole, jeg kan ikke få det til at virke med en inkluderet side. Jeg prøver stadig. Har du et forslag ?
http://www.stue11.dk/left-include.htm
Avatar billede chrisscan Juniormester
23. maj 2007 - 17:04 #3
Hej Ole og alle i andre. Jeg kan ikke få ovenstående til at virke selv med et enkelt billede, jeg prøver at fjerne fra den udskriftsvenlige side.
Har nogen en anden lidt enkel metode, der virker.
Det ville være specielt rart om den fungerede på den inkluderede side, jeg bruger som venstre side.<!--webbot bot="Include" U-Include="left-include.htm" TAG="BODY" startspan -->
Avatar billede chrisscan Juniormester
25. november 2007 - 16:04 #4
Lukker her - håber på at finde en løsning en anden gang - fandt den ikke her.