Avatar billede wemake Nybegynder
16. april 2007 - 13:39 Der er 1 kommentar

Ftp og GoLive

Jeg laver hjemmesider i GoLive og har ikke oplevet problemer med upload gennem den indbyggede ftp i GoLive før nu, hvor en hjemmeside er blevet flyttet til en anden host, http://www.site5.com. Der kommer fejlmeldingingen: cannot connect to server (601).
Har tjekket alle indstillinger (valgt passive mode, ikke proxy). Har prøvet port:21. Mon der er nogle servere der ikke understøtter GoLive? Jeg har et andet ftp-program (cyberduck) og derigennem er der ingen problemer med at forbinde til den nye server.
Avatar billede dortek Nybegynder
17. april 2007 - 06:49 #1
Jeg har set din fejlmeddelelse før. Jeg mener at jeg fjernede fluebenet ved passive mode, for at det passede til den server jeg uploadede. Prøv at se om det virker...