Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
13. april 2007 - 10:27 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Mister internetforbindelsen

Min bærebare har en trådløs forbindelse til internettet. Hvis jeg lader den stå i Intenet Explorer natten over taber den forbindelsen til internettet og jeg er så nødt til at genstarte. Hvad kan være årsagen? Findes der et stykke software som kan opretholde internet forbindelsen?
Avatar billede Slettet bruger
22. april 2007 - 22:30 #1
hej

umiddelbart så tror jeg snarere at det måske er fordi din trådløse router har en lease-time i DHCP-server delen.

Dette vil sige at det kan være at DHCP-serveren i din router som skal tildele en ip-adresse til din computer har en lease-time på e.g. 10 timer... Prøv at se om du ikke kan konfigurere din router til at have en enten uendelig eller meget lang lease-time derinde...

\Dan
Avatar billede gudmund_nielsen Nybegynder
02. november 2007 - 06:21 #2
Udgået