Avatar billede ts Nybegynder
07. april 2007 - 17:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Tab af Internetforbindelse i fobindelse med f.eks. TV2 Sputnik

Mine forældre har en stationær computer samt en bærbar, som er forbundet igennem en trådløs router (Linksys Wireless BEFW11S4). Det er dog kun den bærbare som benytter den trådløse forbindelse. Den stationære er forbundet med kabel. Problemer er så at de taber Internetforbindelsen en gang imellem, på begge computere. De kan derefter kun genoprette forbindelsen hvis de slukker modemet samt routeren et par minutter. Dette sker primært hvis de prøver at få adgang til film og tv på nettet. F.eks. TV2 Sputnik. Jeg mistænker routeren for at stå bagved problemet, men hvad kan jeg lige gøre?
Avatar billede ts Nybegynder
07. april 2007 - 22:32 #1
Nu kan de pludselig slet ikke komme på nettet. Lige pludselig kommer den frem med på den stationære at: Der er begrænset eller ingen forbindelse til nettet. Den bærbare finder godt nok det trådløse net, men der er stadig ingen forbindelse når man vil ind på en hjemmeside. Det samme på den stationære.
Avatar billede ts Nybegynder
02. juni 2007 - 22:00 #2
Jeg lukker dette indlæg igen.