Avatar billede encorez Nybegynder
06. april 2007 - 15:54 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Import af kontakter i Outlook

Jeg har importeret en masse kontaktpersoner i Outlook efter at have installeret det.
Det er gået fint og alle kontaktpersoner er kommer under punktet kontaktpersoner.

Men problemet er at hvis man står i en ny mail eller vil videresenere en mail og så trykker på "Til", så kan den ikke vise adreselisten. Inde fra mails kan den altså ikke se kontaktpersonerne som om de ikke lægger det rigtige sted.

Hvordan retter man op på det?

Mvh. Simon
Avatar billede rebecca Novice
06. april 2007 - 16:23 #1
Når du nu har trykket til står den så til at vise adresser fra kontaktpersoner(øverste v.hjørne)
Avatar billede encorez Nybegynder
06. april 2007 - 16:31 #2
Ja. Først når jeg trykker TIL, kommer fejlen "mappen kontaktpersoner, der er knyttet til adresselisten, kunne ikke åbnes". Når man trykker ok til den kommer man til den normale boks,den er bare tom. Og ja, den står til kontaktpersoner øverst til højre.
Avatar billede rebecca Novice
06. april 2007 - 17:01 #3
Har du prøvet at reparere outlook; findes under hjælp
Avatar billede jatime Nybegynder
07. april 2007 - 10:22 #4
Havde samme problem da jeg skiftede fra outlook express til outlook og flyttede hele adresselisten.

Ved at "lege" med mulighederne fandt jeg ud af, at jeg ikke kunne nøjes med at klikke på kontaktpersoner, men var nødsaget til at udfylde et af felterne i søgefunktionen (navn, efternavn...etc).

Så kommer de relevante muligheder og man kan udvælge.

Ved ikke, om denne måde er den "autoriserede" men den virker.
Avatar billede encorez Nybegynder
20. juni 2007 - 12:07 #5
Den bedste løsning vi fandt var jeg jeg kunne importere en "ny" adresseliste hvilket så er den gamle. Så nu har han to adresselister. Standarden i outlook som jeg ikke kan ændre eller slette og så den nye jeg har lagt ind. Så nu skifter han bare over til den nye hver gang, så er der igen direkte adgang til kontaktpersonerne.