Avatar billede enola Nybegynder
04. april 2007 - 22:30 Der er 1 kommentar

Hvilken hastighed skal jeg vælge?

Hej
Jeg skal flytte hjemmefra, hvor jeg så skal have en internet opkobling. Så vil høre hvilken opkobling i vil anbefale hvis man skal spillle spil over nettet. En hastighed hvis jeg kun skal spille spil som Counter-strike og en hvis jeg skal spille command & conquer 3 og den slags spil. Og gerne hvis i kan forklare lidt om hvorfor jeg skal vælge lige den forbindelse.
På forhånd tak!
Avatar billede dr.big Nybegynder
04. april 2007 - 22:41 #1
Jeg har nu haft Fullrate i 4 måneder og det fungere bare super… Har købt en forbindelsen som hedder 10m/bit i download og 1m/bit i upload… det giver jeg 350 kr. for om måneden. Plus jeg også har fået et fastnet nr. med i prisen.

Hvis det er du nu gerne vil ha mere i upload eller donwload kan du bare ændre det online på nettet… kanon smart:)