Avatar billede bufferzone Praktikant
30. maj 2001 - 14:44 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Submissions rækkefølge

Flere af indexerne anvender andre søgemaskiner som samarbejdspartnere, f.eks. yahoo der er powerd by google. Nogle søgemaskiner bruger et tilmeldt sites placering i andre søgemaskiner som kriterie for hvordan de vil placere sitet i deres egen database.

I hvilken rækkefølge ville I tilmelde et (helt nyt)site til søgemaskinerne.?
Hvilke søgemaskiner ville I vente med at tilmelde, til sitet var optaget i andre søgemaskiner?
Avatar billede poil Nybegynder
01. juni 2001 - 19:14 #1
Jeg vil mene, at det er bedst først at tilmelde sig kataloger som jubii og yahoo. Her bliver siden bedømt(er nøgleordene rimelige osv.). Derefter vil jeg så kaste siden for roboterne som albot.tv2.dk
Avatar billede bufferzone Praktikant
01. juni 2001 - 20:58 #2
Jeg accepterer selvfølgelig tin mening, selvom jeg er meget uenig. Katalogerne er meget vigtige at være listet godt i, da de giver meget mere kvalificeret trafik end søgemaskinerne. Jeg ville derfor søge at være godt repræsenteret i søgemaskinerne, før jeg tilmeldte katalogerne, og hermed bliver rækkefølgen interessant, på kort sigt

Kim