Avatar billede perh Juniormester
01. april 2007 - 22:07 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

inkludere javascriptkode på alle eksisterende sider

Kan jeg nemt indsætte en javakode i bunden af alle eksisterende sider det er mange?

Jeg har en shared border i bunden af siderne, men kan ikke komme til at putte kode i den. Kan jeg finde selve den bundteksts kode et sted?

Bedst ville det dog være at kunne få koden sat ind lige før 7body-taggen.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
01. april 2007 - 22:20 #1
Her er et forslag til hvordan det kan løses rimelig hurtigt.

- åbne alle sider
- markere </body> på en af siderne
- gå op i rediger - erstat
- i søg efter står der nu "</body>" (hvis ikke så skriv det)
- i erstat med skriver du din javakode husk at indsætte </body> efter javakoden da det ellers bliver slettet
- marker "åbne sider" under gennemsøg
- Klik søg
- klik på erstat alle
Avatar billede perh Juniormester
01. april 2007 - 22:47 #2
Jeg gjorde det først på en side, og det er muligt, koden skal bare skrives på een linje, men det er OK.

Den /body-tag jeg erstatter bliver dog ikke den endelige /body-tag i det dokument som vises på websiden, der kommer nemlig en "footer" efter den html jeg redigerer i.
Så måske er det alligevel bedre at finde det dokument som indeholder den shared border ("footer") og ændre det der.
Avatar billede perh Juniormester
28. februar 2012 - 15:25 #3
jeg lukker