Avatar billede Slettet bruger
01. april 2007 - 16:15 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

kan ikke komme på arrownet med asus rx3041/g

Hej alle sammen

Jeg har et stort problem med at få A+ Arrownet til at arbejde sammen med mit netværksudstyr. For tiden tilslutter jeg til internettet gennem en Netgear fsv318 uden problemer, men hvis jeg prøver at tilslutte en asus rx3041/g ruter, får den ikke nogen ip adresse. Jeg har snakket med Arrownet support, men de siger at alt virker hos dem. Det skal lige siges at hvis jeg tilslutter asus ruteren til min Netgear, får den straks en ip adresse. Hvis der er nogen som har en løsning på problemet ville jeg blive glad.
Avatar billede canedo Nybegynder
02. april 2007 - 16:04 #1
- måske arrownet har "lås" på mac-adresse, således kun ét netkort/router kan komme online af gangen
- det kan muligvis løses ved at genstarte modem, men ellers kan låsen være tidsbestemt, og så får du nyt lease i løbet af nogle timer
- ring eventuelt og hør hos errorNet om de tillader flere opkoblinger eller låser på mac-adressen

Ellers har jeg ikke flere idéer.
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2007 - 19:53 #2
jeg har snakket med dem der inde, der kan max være 2 mac adresser på af gangen, men selv om han nulstiller inde hos dem, kan den stadig ikke komme på. han siger at han overhoved ikke kan se at jeg har koblet den til!!
Avatar billede canedo Nybegynder
02. april 2007 - 20:56 #3
Tja... så kan det jo næsten kun være konfigurationen på routeren. Det ved jeg desværre intet om. Måske en anden herind gør?

/Camilla
Avatar billede Slettet bruger
06. maj 2007 - 08:21 #4
Hmmm løsningen blev at jeg købte en anden ruter, og den virkede med det samme.