Avatar billede dj.iceman Nybegynder
29. marts 2007 - 15:06 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fullrate og Linksys?

Jeg kan ikke få mit Fullrate internet til at køre via min trådløse Linksys router.

Jeg har læst diverse indlæg herinde og er kommet så langt så jeg har fået ændret min linksys routers IP adresse til 192.168.2.1

Nu skal jeg så indstille de Statiske IP-adresse og her bliver jeg i tvivl om hvad jeg skal indtaste?

Opsætningen ser således ud:
Internet IP Address:  . . .
Subnet Mask:  . . .
Gateway:  . . .
Static DNS 1:  . . .
Static DNS 2:  . . .
Static DNS 3

men hvilke tal skal der stå?
Avatar billede mangas Nybegynder
29. marts 2007 - 15:11 #1
Jeg har præcis det samme problem, med Fullrate's og min Topcom router! Så jeg kan desværre ikke lige hjælpe! :)
Men jeg vil da' følge med. Men nu er jeg kommet til selv at oprette det samme spørgsmål! :P
Avatar billede kamazoke Nybegynder
29. marts 2007 - 22:46 #2
Hej

Jeg havde samme problem som dig, så jeg ringede til fullrate og bedte om hjælp.

De sagde jeg skulle gøre følgende:

1) Ændre ip'en på Linksys'en til 192.168.1.10

2) Slå DHCP fra i Linksys routeren.

Zyxel routere skal give dig IP adresse(r)!
Det burde virke!
Avatar billede rashid Praktikant
29. marts 2007 - 22:55 #3
enig med kamazoke - det der går galt er at du først får tildelt en ip af dhcp i den første router (fullrates) og dernæst af den der sidder i din egen router.
jeg kan fint styre alle porte mv. i zyxcel routeren, og benytter min linksys som AP (med DHCP slået fra)
Avatar billede pft Nybegynder
06. juni 2007 - 23:58 #4
Hej.

Prøv at gå ind på Fullrate anden side de har, der står hvad du skal gøre, har selv lige gjort det. http://www.svipser.dk/