Avatar billede petermygind Nybegynder
29. marts 2007 - 14:31 Der er 1 kommentar

AFspilning af video filer fra et HMTL dokument

Først et undskyld hvis dette er det forkerte forum at smide dette i. Men det ligner nu meget godt =)

Sagen er den at jeg er ved at lave en DVD med et par af mine egne optagede videoer på.
For at gøre afspilningne af disse lidt lækre har jeg lavet en HTML fil med design og indholdfortegnelse, hvor man nemt skulle kunne klikke de relevante afsnit og så skulle der gerne poppe en afspiller op (altså linked og ikke embeded). Hvilken afspiller er selvfølgeligt op til brugerens PC.

I øjeblikket har jeg dem i .VOB format. Det giver knas med afspilningen på diverse andre PCer. Så jeg tænkte at MPEG formattet nok ville lette sagen en del.

Men AK nu "kapre" Quicktime videoerne og afspiller dem tilmed i et lille vindue med fast størrelse.

Jeg har søgt her og der. Men suk ingen held med at finde en god løsning.

Er der nogen foreslag???
Avatar billede petermygind Nybegynder
29. marts 2007 - 14:33 #1
Ak jeg brude læse min post igennem inden jeg postede den.

Jeg havde tiltænkt mig at brænde hele moletjavsen på DVDer og belaste venner og familie med dem.