Avatar billede haarnet Nybegynder
30. maj 2001 - 10:55 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Trust

Jeg mangler en procedure/vejledning, der guider mig gennem oprettelse af trusts mellem domæner.

Jeg ved at de laves via usrmgr, men det er mest det med hvem der truster først, bestemmer password o.s.v.
Avatar billede haarnet Nybegynder
31. maj 2001 - 08:55 #1
Nu har jeg har fundet ud af hvordan man gør, men giv mig en elektronisk manual eller et link til en side med manualen, så jeg er fri for at skrive den igen, dansk ell. engelsk no problemos. Og de 500 p. er dine ;-)