Avatar billede buaih Nybegynder
26. marts 2007 - 11:53 Der er 11 kommentarer

Hvordan får jeg min baggrundsbillede på tilbage til alm. standard

Jeg har lavet min baggrund om til blomster men nu kan jeg ikke holde ud til at se på det mere og troede at jeg kunne lave det om til alm. standard ved at højreklikke på skrivebord, men det har endnu ikke lykkedes for mig endnu.
26. marts 2007 - 12:04 #1
Hvad med denne vej ->
[Start][Indstillinger][Kontrolpanel][Skærm] - Fanen Skrivebord
26. marts 2007 - 12:05 #2
Velkommen til Eksperten.dk
Generelt -> http://expfaq.1go.dk/
Avatar billede buaih Nybegynder
26. marts 2007 - 13:43 #3
Nej det har jeg prøvet mange gange
26. marts 2007 - 13:55 #4
... er menupunktet der slet ikke - eller hyr ?
Avatar billede buaih Nybegynder
26. marts 2007 - 14:06 #5
der er ikke et faneblad der hedder skrivebord
26. marts 2007 - 14:47 #6
Hent dette lille værktøj, og gem det på dit skrivebord:
http://danborg.org/spy/download/Deskfix.vbs

Dobbeltklik på den nye fil. Der vil komme en melding om, at brugen er på eget ansvar. Her skal du acceptere for at komme videre. Herefter forsvinder alt indhold fra dit skrivebord og proceslinien for et kort øjeblik. Når programmet melder at det har rettet din registrering, klikker du på OK.

Genstart. Så skulle du kunne vælge baggrund...
Avatar billede johnstigers Seniormester
26. marts 2007 - 20:24 #7
dr1  du sprudler jo af små nyttige programmer ;)
Ren fornøjelse ;)
26. marts 2007 - 21:37 #8
... *S* - fornøjelse er/kan også være på min side; specielt hvis/når der virker...

Hvad siger <buaih> ?
Avatar billede buaih Nybegynder
27. marts 2007 - 08:12 #9
Jeg siger at nu virker det fint tak for dit hurtige svar.
27. marts 2007 - 10:10 #10
Ping...

(Det var et [svar]...)
03. april 2007 - 17:57 #11
???