Avatar billede Slettet bruger
25. marts 2007 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

modem, hvordan?

I den bærbare er der hul til et modemkabel, som jeg ikke bruger, da jeg har bredbånd.
Hvad skal jeg være opmærksom på for at kunne bruge min bærbare hos en bekendt, der har modem?
Skal jeg skrive indstillingerne af, sætte kablet i min bærbare, og bruge bekendtens indstillinger?
Pågældende er ny på pc og net, så der er meget, der skal hjælpes og støttes med. Jeg kan godt huske, hvor h..... svært det er at være helt ny og skulle bede om hjælp hele tiden. Kan I ???
Avatar billede southwave Nybegynder
26. marts 2007 - 16:16 #1
modemmet virker vel som alle andre modemmer med at de skal ringe op og det der...

så det er vel bare at oprette en forbindelse og connecte til den...

bare guesses...
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2007 - 21:39 #2
ja, det er det nok, det er også min egen fornemmelse. Jeg gør forsøget når jeg ser ham igen. Du får points så læg et svar.
Avatar billede Slettet bruger
04. maj 2007 - 23:22 #3
nej, det duede ikke. Måske er bærbaren for gammel. Læg et svar så vi kan lukke.
Avatar billede Slettet bruger
04. juni 2007 - 22:35 #4
Southwave - du har ikke svaret, så gør jeg det selv. Der er gået ret lang tid siden jeg spurgte.