Avatar billede trendt Nybegynder
22. marts 2007 - 13:37 Der er 4 kommentarer

Fjern én farve fra 300 billeder

Hej :)

Jeg skal fjerne én bestemt farve fra 300 png-filer. Hvordan gør jeg det nemmest i photoshop ?

Måske med en eller anden form for droplet ?

Nogen der kan gi' et eksempel ?
Avatar billede doggy82 Praktikant
22. marts 2007 - 13:59 #1
Hva dælen mener du med at fjerne en farve? Skal det være hvidt? Eller sort? eller?!
Avatar billede trendt Nybegynder
22. marts 2007 - 14:03 #2
sry, dumt skrevet - farven skal bare blive hvid.
Avatar billede passiflora Juniormester
22. marts 2007 - 20:33 #3
Mener du sort hvid ...

Ja en droplet kan være sagen ... men skal du kun bruge en gang, så er et batch job enklere og kører lige så fint ...

Skal gerne komme med eksempel når jeg er sikker på hvad du mener ...
Avatar billede trendt Nybegynder
28. januar 2009 - 09:51 #4
lukket