Avatar billede keglen Nybegynder
21. marts 2007 - 20:39 Der er 19 kommentarer

fjernelse af w32 Myzor.FK@yf??

Jeg dummede mig og åbnede åbenbart en virus der hedder w32 Myzor.FK@yf, der er et ikon i højre side af start menu bjælken der advarer mod spyware, når jeg klikker på den dukker spylocked op??  når jeg går på nettet Hijackes jeg til endnu en side med software der ka fjerne div. spyware, er der ik en der ved hvordan man kommer af med det??
Avatar billede mugs Novice
21. marts 2007 - 20:44 #1
Her er mange gode tricks:

http://www.eksperten.dk/artikler/144
Avatar billede mugs Novice
21. marts 2007 - 20:45 #2
Avatar billede mugs Novice
21. marts 2007 - 20:45 #3
Avatar billede mugs Novice
21. marts 2007 - 20:46 #4
Avatar billede mugs Novice
21. marts 2007 - 20:47 #5
Alle fundet på google og der er mange mange flere.
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2007 - 20:59 #6
http://www.eksperten.dk/artikler/954 - så kigger vi på det!
Avatar billede keglen Nybegynder
21. marts 2007 - 21:07 #7
har prøvet div fra google, den der xoftspyse5 kræver en license key efter den har scannet, det samme med spy-doctor???
Avatar billede fromsej Praktikant
21. marts 2007 - 21:12 #8
Følg den vejledning John Stigers linker til, den tager det rå.
(Internt: temmelig sikkert Smitfraud, er i ikke sikre, skal jeg nok snuppe den*S*)
Avatar billede keglen Nybegynder
21. marts 2007 - 21:17 #9
har DL Avast som scanner computeren nu, ellers må jeg prøve Dr.web !!
Avatar billede keglen Nybegynder
21. marts 2007 - 21:19 #10
oki prøver John Stigers så =)
Avatar billede johnstigers Seniormester
21. marts 2007 - 21:33 #11
fromsej - hvis det er smitfraud må du gerne nuppe den :)

P.s. keglen, bare kommenter ikke svar når du skriver ;)
Avatar billede keglen Nybegynder
21. marts 2007 - 21:59 #12
oki. Dr web har detected to vira i første scanning og jeg sagde yes to all, ska jeg følge billedbeskrivelsen yderligere?
Avatar billede fromsej Praktikant
21. marts 2007 - 22:12 #13
Ja, det vil jeg mene. ;-)
(Kender ham der har lavet vejledningen)
Avatar billede keglen Nybegynder
21. marts 2007 - 22:35 #14
Yup Sas er nåed hertil :

Start superantispyware igen, klik på Preferences, skift til fanebladet Statistics/Logs, i vinduet dobbeltklikker du på SUPERAntiSpyware Scan Log, den åbner i notesblok, kopier resultatet herind.
Dobbeltklik på drweb.csv og kopier teksten fra den herind.

altså teksten fra Drweb ska kopieres ind med sas notesblokken??
Avatar billede keglen Nybegynder
21. marts 2007 - 23:32 #15
Det virkede efter sidste Sas scanning, den er genstartet og ingen System Alerts, jeg takker mange gange for hjælpen ;DD

D virkede ;D
Avatar billede johnstigers Seniormester
22. marts 2007 - 09:26 #16
For at tjekke at alt er som det skal være, skal du lige kopiere div. logs herind.
Avatar billede johnstigers Seniormester
05. april 2007 - 15:31 #17
Smider du div. logs herind, så du kan få afsluttet?
Avatar billede frankhan Nybegynder
19. april 2007 - 18:16 #18
Hej jeg er helt ny til alt det her PC sjov,jeg har denne virus W32Myzor.Fk@yf.
Jeg har læst jeres vejledninger,(det ser svært ud ) og i skriver at man skal sende resultatet ind til jer for ikke at slette noget forkert, hvordan gør jeg det. Håber på hjælp ellers ved jeg ikke hvad jeg skal gøre på forhånd mange tak
Avatar billede fromsej Praktikant
19. april 2007 - 18:26 #19
Frankhan >> Følg vejledningen i denne artikel:
http://www.eksperten.dk/artikler/954
Opret dit eget spørgsmål i Viruskategorien og kopier de tre logs ind.