Avatar billede hkprofil Forsker
18. marts 2007 - 11:55 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

ADSL-forbindelse hastighed

Kan man selv se på sin PC'er hvilken hastighed man får leveret, da jeg ikke syntes det går helt så stærkt mere?
På forhånd tak
Avatar billede Slettet bruger
18. marts 2007 - 12:02 #1
Se her hvordan du måler din hastighed: http://bredbaandsmaaleren.it-borger.dk/
Avatar billede john_westcoast Nybegynder
18. marts 2007 - 13:10 #2
Avatar billede scheea2000 Nybegynder
19. marts 2007 - 15:56 #3
Hvis du har en ADSL-router, kan du logge ind og se den hastighed modemmet er trænet til.  Der er dog ingen garanti for at du får leveret den hastighed, hvilket bredbåndsmålingerne er et mere præcist udtryk for.
Avatar billede hkprofil Forsker
26. marts 2007 - 08:31 #4
Til phatlasse
Send venligst svar, så jeg kan tildele point.
Avatar billede Slettet bruger
26. marts 2007 - 10:35 #5
svar ;-)