Avatar billede nbj1 Praktikant
16. marts 2007 - 09:29 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

relay udbyder

hej
da jeg er bruger af webspeed det tidligere esenet og vil gerne bruge min egen mailserver, er der nogen der ved om jeg kan brruge backup-mx.post.tele.dk som relay for min server ?
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2007 - 09:35 #1
du ikke bare kan, du skal benytte den ;) (som sekundær MX record, og dit domæne som primær)
Avatar billede nbj1 Praktikant
16. marts 2007 - 09:43 #2
he ja det regnede jeg også med og er sat op på gratisdns men hvad med dns skal det være tdc eller gratisdns mener det er ligemeget men virker det gør det ik
har a record mail.webdesign4u.dk og i mx backup-mx.post.tele.dk og mail.webdesign4u.dk
Avatar billede screem_brille Novice
16. marts 2007 - 09:54 #3
mail.webdesign4u.dk      in 10
mx backup-mx.post.tele.dk in 20

det vil virke (efter noget tid selvfølgelig ;) )
Avatar billede nbj1 Praktikant
16. marts 2007 - 10:08 #4
ja ok så er det ik der min sikkert internt fejlen ligger men tak for bekræftigelsen
Avatar billede ksoren Nybegynder
16. marts 2007 - 12:49 #5
Hos webspeed kan du få åbnet port 25 (i begge retninger) ved henvendelse hos kundeservice