Avatar billede dulfi Nybegynder
13. marts 2007 - 13:58 Der er 1 løsning

Computer kan ikke oprette forbindelse til trådløst netværk

Min kærestes computer vil ikke oprette forbindelse til hendes trådløst netværk. Netwærket bliver fundet men den vil bare ikke oprette forbindelsen. Andre computere kan godt oprette oprette en forbindelse, så jeg tror ikke det er netværket det er galt med. Der har også tidligere været lignende problemer, men de er blevet løst af sig selv, eller også kan vi bare ikke huske hvad vi har gjort for at oprette forbindelsen igen.
Vi bliver meget glade hvis der er nogen der kan hjælpe med at løse vores problem.
Avatar billede dulfi Nybegynder
14. marts 2007 - 09:49 #1
er iorden igen