Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
11. marts 2007 - 17:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

at rette en Stavfejl

Hej Eksperter

Jag har brug for at rettede fejl i denne hjemmeside
Den Lille Havfrue
www.denlillehavfrue.com

Er der nogen der kan hjælpe med at vise den forkert og den rigtig til mig, fordi jeg kender desvære ikke bedre.

Tak
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2007 - 19:35 #1
kan du ikke sætte teksten ind i et word dokument, og trykke på stavekontrol..??
Så er du da et stykke af vejen..O)

der er flere fejl, feks. ønsker, inrykke, uploade, skujlt.. og der sikkert mange jeg har overset.?

derfor stavekontrol.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2007 - 19:35 #2
..indrykke..
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2007 - 19:36 #3
jesus.. skjult, og ikke skujlt, sorry.O)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
11. marts 2007 - 19:43 #4
Den Lille Havfrue hjemmesiden er udstyret med det mest avanceret annonce system til at hjælpe dem med dine daglig behov. Selvom det er åbent for alle annoncerer, har vi ret til at slette de amoralske Annoncer uden varsel, for at bevare vores høje projekt niveau. Vi ønsker alle Held og Lykke og hjertelig tak til alle dem der støtter dette unique projekt.    ·    Det er Helt Gratis at indrykke en annonce. ·    Din annonce bliver i 90 dage på websiden. ·    De kan skrive 1000 char. i annoncens detaljer. ·    De kan uploade 2 Fotos hver på 65 kb i JPG format med. ·    De kan uploade 1 Video/Lyd fil (100 Kb). ·    Din E-mail adresse er skjult og beskyttet. ·    De kan, når som helst, Redigere/Slette din annonce hvis du bruger din adgangskode.
Avatar billede shoofixmafi Nybegynder
12. marts 2007 - 06:19 #5
Million Takker...
Du er altid velkommen til at sende mig email genem (Den Lille Havfrues hjemmesiden)
for a udvikle projektet sammen.

mvh