Avatar billede arnely Novice
03. marts 2007 - 10:56 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvor er Video i Creative Suite

Hej…sidder på overarbejde ude i et firma, hvor jeg arbejder med Adobe Creative Suite pakken (GoLive og Photoshop).
Jeg har læst et eller andet sted at der skulle være en Video demo i program pakken. Men kan ikke finde den her på computeren jeg sidder ved. Måske er den ikke installeret – jeg ved det ikke, men nogen der har et tip, hvor jeg skal se efter videoen.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
03. marts 2007 - 11:34 #1
Den heder Total Training og er på en disk for sig selv i pakken ...
Avatar billede arnely Novice
03. marts 2007 - 13:42 #2
Nå men så kommer jeg ikke længere her, før der kommer en IT-Administrator. Det bliver nok først på mandag.

Takker for svaret.
Avatar billede jesper-moeller Nybegynder
03. marts 2007 - 14:25 #3
Avatar billede arnely Novice
04. marts 2007 - 11:11 #4
Fint tak....de link kigger jeg på :-)