Avatar billede wongh Nybegynder
28. februar 2007 - 23:06 Der er 10 kommentarer

har mistet papirkurven

hej jeg har kom til at slette min papirkurv ellernoget. kan ikke finder den igen.. ??? hvad skal jeg gøre. er der en måde man kan finder papirkurven og sætte den på skrivebord igen
Avatar billede screem_brille Novice
28. februar 2007 - 23:20 #1
muligvis med tweauk UI fra microsoft, er dog ikke 100% sikker på det virker under vista, men det tror jeg nu det gør, det kan hentes gratis hos microsoft.
Avatar billede wongh Nybegynder
28. februar 2007 - 23:30 #2
hvad???? Jeg fatte intet.. hvordan skal jeg gøre for at finder min papirkurv igen
Avatar billede screem_brille Novice
28. februar 2007 - 23:40 #3
du kan med tweauk ui sætte flueben i "show recycled bin on desktop" så kommer den frem igen
Avatar billede screem_brille Novice
28. februar 2007 - 23:41 #4
bemærk jeg er ikke 100% sikker på det virker, men kun 98% http://www.microsoft.com/windowsxp/downloads/powertoys/xppowertoys.mspx
Avatar billede wongh Nybegynder
28. februar 2007 - 23:43 #5
ja jeg har windows vista virker den også der til ??
Avatar billede screem_brille Novice
01. marts 2007 - 00:10 #6
nej som jeg skriver er jeg ikke 100% sikker på det (men der sker intet ved at prøve, højst den ikke vil installeres)
Avatar billede roadrunner38 Nybegynder
01. marts 2007 - 11:07 #7
her er et tip der måske kan hjælpe

right click on the desktop then click personalize, once there look to the left pane near the top and click Change Desktop Icons, this is where you choose which icons you want to appear on your desktop, close/OK out and you're all done.
Avatar billede draco999 Nybegynder
05. marts 2007 - 09:42 #8
okay nu skulle jeg lige til at skrive akurart det samme som @roadrunner38 ':-), men vil klart anbefalde den metode da det virker og er slet ikke andvanceret.
Avatar billede wongh Nybegynder
05. marts 2007 - 12:36 #9
ok virker tak man... i er bare prof
Avatar billede screem_brille Novice
05. marts 2007 - 12:47 #10