Avatar billede ncpdk Nybegynder
28. februar 2007 - 20:33 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

anbefal hosting af virtual server 'VPS'

Hvem kan anbefales at købe/leje en VPS ved?

Har i øjeblikket ved Gigahost, som jeg stadig venter på levere et ordenlig produkt. Betalte 14/11-2006 og har stadig ikke fået det :(

Krav er : mindst 15gb plads, OS er debian, mulighed for køb af flere IP'er og så billigt (max 200,- DKK md.) som overhoved muligt :)

Hvem kan anbefales?
Avatar billede coderdk Praktikant
28. februar 2007 - 20:48 #1
www.yourshelter.net <- Jeg har en dér, kan ikke sige noget om kvaliteten endnu, da jeg ikke har haft den så lang tid...
www.jakobjp.com <- Samme firma (eller en af folkene) som ovenfor med andre priser...
Avatar billede ncpdk Nybegynder
01. marts 2007 - 10:58 #2
mange tak, har allerede bestilt ved yourshelter.net, virker som et seriøst sted.
og folk skriver gode ting om dem på nettet.
Avatar billede ncpdk Nybegynder
01. marts 2007 - 10:59 #3
ville du lave et svar så du får dine points :)
Avatar billede coderdk Praktikant
01. marts 2007 - 12:55 #4
Så håber jeg for os begge at det ER godt :)
Avatar billede ncpdk Nybegynder
01. marts 2007 - 13:54 #5
heh ja :)
Avatar billede worldview Nybegynder
07. april 2008 - 18:15 #6
Fortæl gerne lidt om jeres erfaringer med Yourshelter.net
- kører det stabilt?
- har de dansk support?
- påvirkes SEO negativt, når danske sites bliver hosted i udlandet?