Avatar billede darkwader Juniormester
28. februar 2007 - 10:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Rulle lister eller ligne

Hej

Jeg er ved at lave en hjemmeside, der har en hulens masse information som vi gerne vil have strukturet lidt.

Ergo er jeg kommet frem til at den skal have følgende menu struktur.

Eks.

Sportsforening
historie
Indmeldelse
Kontigent

Håndbold
  Herre
  Dammer
  Junijoire

Osv....

De underliggende menuer kalder så nogle sider

Teknisk set har jeg prøvet med rulleliste, men jeg kan ikke få dne til at virke. Og forstår heller ikke rigtigt hvad det er de skriver.

Derfor er der nogen kan forklare min funktionaliteten i rulleliste ?
Findes andre pæne alternative ?

Jeg vil meget gerne væk fra Java, da det ikke er til som begynder.
Jeg bruger Frontpage2000

På forhånd tak

MVh
Svend Erik
Avatar billede nyside Nybegynder
02. marts 2007 - 23:36 #1
Jeg bruger Sothink DHTML Menu http://www.sothink.com/
lidt vanskelig i starten, virker fint nu
Avatar billede dstjulle Nybegynder
05. juli 2007 - 13:05 #2
her er også lidt hjælp athente  http://www.hintzmann.dk/articles/mhalist/
Avatar billede darkwader Juniormester
03. juli 2010 - 17:37 #3
tråden lukket