Avatar billede petersen Novice
23. februar 2007 - 15:01 Der er 16 kommentarer og
2 løsninger

Kan ikke fjerne adobe acrobat reader

Jeg kan ikke åbne pdf filer, så jeg vil så installere adobe igen, men det siger at det ikke kan fjerne den gamle version.
Har forsøgt i tilføj/fjern programmer!
Har brug for hjælp..
Avatar billede mugs Novice
23. februar 2007 - 15:06 #1
Prøv at downloade regcleaner og afinstaller. Programmet er gratis og er særdeles velegnet til oprydning  på din HD:

http://www.worldstart.com/weekly-download/archives/reg-cleaner4.3.htm
Avatar billede petersen Novice
23. februar 2007 - 15:29 #2
det prøver jeg lige og vender tilbage.
Avatar billede mugs Novice
23. februar 2007 - 15:38 #3
Se efter den danske sprogfil :o)
Avatar billede Jensen DK Novice
23. februar 2007 - 15:44 #4
Prøv og slette i fejlsikret tilstand tryg F8 under opstart, og gå så i tilføj eller fjern Programmer,det skulle være muligt nu.
23. februar 2007 - 16:32 #5
RegBase oprydning kan anbefales ->
RegCleaner http://www.ccleaner.com/ + http://www.spywarefri.dk/manualer/ccleaner-manual.htm (Specielt punktet [Problemer]...)
Avatar billede petersen Novice
23. februar 2007 - 17:27 #6
Kunne ikke fjerne den i fejlsikret tilstand, prøver nu dr1´s forslag under punktet problemer.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. februar 2007 - 18:05 #7
måske dette kan hjælpe.-> http://www.adobe.com/cfusion/knowledgebase/index.cfm?id=327675

sørg for at afvikle/stoppe programmet i joblisten.
Avatar billede petersen Novice
23. februar 2007 - 19:11 #8
Det er godt nok svært for mig, nu har jeg i fire timer prøvet flere forskellige måder, uden resuktat. Jeg kan ikke slette det og kan derfor ikke geninstallere det!
Hvad er der mon galt. HJÆLP...
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. februar 2007 - 19:30 #9
se under ,.-> Manually remove Adobe Reader

i linket.
Avatar billede petersen Novice
23. februar 2007 - 20:16 #10
jeg har prøvet at læse manually remove Reader, det er en for lang "smørre" for mig.
Nu har jeg installeret foxid reader, den virker, men jeg vil gerne finde ud af fejlen i adobe, så jeg prøver igen.
Jeg får en fejl som siger at en fil som skal opdateres er i brug og kan derfor ikke opdateres, jeg forstår det ikke. Når jeg prøver at installere et net program afbryder den med en fejlmelding.
Avatar billede petersen Novice
23. februar 2007 - 20:19 #11
"Den ældre version af Adobe Reader 7.0, Dansk, kan ikke fjernes. Kontakt teknisk support.

Her er den fejl som jeg får..
Avatar billede mugs Novice
23. februar 2007 - 20:21 #12
Har du prøvet regcleaner?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. februar 2007 - 20:25 #13
23/02-2007 20:19:39... tag et punkt af gangen.?
--
sørg for at afvikle/stoppe programmet i joblisten.
Da det køre i startup.!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. februar 2007 - 21:14 #14
smider et svar.O)
Avatar billede petersen Novice
23. februar 2007 - 22:32 #15
Har stoppet adobe i Ccleaner så det ikke starter op. Du får naturligvis pointene, du kan jo ikke gøre for at jeg ikke kan finde ud af det, dine anvisninger er sikkert gode nok.
Jeg kan vel godt køre med Foxit istedet for?
Så må jeg lave det om når jeg engang skal formatere!
Har planer om at anskaffe mig en ny og bedre/hurtigere maskine. Du har vel ikke et forslag?
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. februar 2007 - 22:45 #16
dine anvisninger er sikkert gode nok.
.. de er fra firmaet som har lavet programmet.!

mht. ny pc, jeg skal lige surfe lidt.
Så jeg smider mit foreslag senere, ellers opret nyt spm.

tak for point.!
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
25. februar 2007 - 13:57 #17
køb af ny pc, her er et godt bud.-> http://www.eksperten.dk/spm/764535
Avatar billede petersen Novice
25. februar 2007 - 14:32 #18
tak for hjælpen, nu må jeg se hvad jeg kan finde ud af!