Avatar billede ksh2002 Nybegynder
23. februar 2007 - 13:58 Der er 4 kommentarer

Pc Inspector Recovery med fejl

Hej
Nu har jeg over flere dage bøvlet med dette program, og det virker som sådan ok, lige bortset fra lige pludselig så kommer den med en fejl, og programmet fryser fast.
  Det er denne fejl: "violation error 0000000002", eller noget i den stil (fik ikke lige fejlen kopieret).
Det er skide træls da jeg ikke kan se hvilke billeder/word dokumenter jeg HAR åbnet/ gendannet.
Hvorfor kommer denne fejl HVER gang jeg er ved at gendanne filer... ?????
Det er meget, meget frustrerende, da jeg ikke kan gå igennem alle de billeder/word filer jeg gerne vil... Er der evt. andre programmer som alternativ. (Har prøvet Get Data Back også, men det er noget mere kompliseret, og virker ikke 100 % heller...
på forhånd tak...
(( det skal siges at jeg har installeret Pc Inspector Recovery på en ekstern harddisk, drev E, og jeg vil gendanne filer på drev C. Så det er ikke det samme drev den er på...))
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
23. februar 2007 - 14:08 #1
hvorfor du for den fejl, ved jeg ikke, men du kan prøve et foreslag fra helgec.->>http://www.helgec.dk/lost%20data.html

el. getdataback.->>http://dbhome.dk/bartfreak/guider/Getdataback%20mini%20guide.htm

men det koster lidt.
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
02. marts 2007 - 14:26 #2
skal du ha´ mere hjælp..?

Smider et svar, er det ikke køst, så afvis blot..O)
Avatar billede ksh2002 Nybegynder
06. marts 2007 - 10:33 #3
Hej, de link du sendte, de er lidt uoverskuelige, er der andre muligheder (er ikke den helt store ekspert i henhold til computere)
Avatar billede -bartfreak Nybegynder
06. marts 2007 - 13:38 #4
du kan jo spørge..O)

der er masser af muligheder, men dem her, har hjulpet mange mennesker.

Tag 1 punkt af gangen, så er det ikke svært.