Avatar billede behrouz Nybegynder
21. februar 2007 - 18:59 Der er 2 kommentarer

Genstarter pga virus

Hej
Min Pc genstarter hele tiden,jeg har XP, men den genstarter før xp starter, har prøvet fejlsikret tilstand,men den genstarter igen. Jeg har ikke min original XP CD,,hvad skal jeg gøre?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
21. februar 2007 - 19:02 #1
Prøv når computeren starter op at trykke F8, der kan du vælge et menupunkt hvor computeren tager et "godt" gendannelsespunkt, dette kan måske hjælpe
Avatar billede behrouz Nybegynder
21. februar 2007 - 19:07 #2
Jeg har prøvet, jeg får 3 valgmuligheder, jeg vælger fejlsikret tilstand, men XP starter ikke,hverken i normal eller i fejlsikret.skal man ikke komme ind først og derefter vælge et godt gendannelsespunkt?Problemet er at den genstarter før XP starter.