Avatar billede kahzs Nybegynder
19. februar 2007 - 18:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Intel Core Duo Processor T 2050

Jeg har planlagt at købe en Acer Aspire laptop med Intel Core Duo T 2050 Processor til 5999kr. i Fona - jeg kan ikke finde information om processoren på Intels hjemmeside. Hvordan er processoren ifht. eksempelvis en Mobile AMD Sempron processor, som er i mange Acer laptops? Hvordan er støjnivauet, batteritiden mv. ved anvendelsen af Duo Core T 2050 Processoren...?
Avatar billede huset Praktikant
19. februar 2007 - 19:00 #1
Disse processorer er skrabede versioner af Standard Voltage modellerne med 667 MHz FSB. Disse processorer udmærker sig ved at have en lavere FSB, men samtidigt være forholdsvis hurtige da der er 2 aktive kerner at finde. Denne processor er et godt valg til folk som har brug for en processor som dækker alle deres normale behov. De vil desuden ofte være at finde i billigere bærbare, hvilket man ikke skal lade sig narre af – de er udmærket til den normale forbruger alligevel.
Tag disse processorer hvis du ønsker ok ydelse og dualcore i en billig bærbar
Avatar billede johnstigers Seniormester
19. februar 2007 - 20:10 #2
Hvis du har yderligere spørgsmål, så tag et kig på www.laptopworld.dk.

Her vil du kunne finde mere information om div. processortyper i notebooks.
Avatar billede huset Praktikant
21. februar 2007 - 08:14 #3
Svar nok?
Avatar billede huset Praktikant
24. februar 2007 - 11:00 #4
Tid til feedback fra opretter??
Avatar billede huset Praktikant
11. marts 2007 - 08:10 #5
Kunne man forvente feedback eller afslutning her i den kommende fremtid??
Avatar billede kahzs Nybegynder
13. marts 2007 - 00:42 #6
Undskyld at jeg ikke har givet feedback. Jeg troede, det var tilstrækkeligt at acceptere svaret. Jeg endte med at købe en laptop med Duo Core 2 Processor, men ellers var svaret brugbart. Se evt. mit nye spørgsmål vedr. Centrino platform... Jeg skal nok være hurtigtere med feedbacken denne gang...
Avatar billede kahzs Nybegynder
13. marts 2007 - 00:44 #7
Undskyld at jeg ikke har givet feedback. Jeg troede, det var tilstrækkeligt at acceptere svaret. Jeg endte med at købe en laptop med Duo Core 2 Processor, men ellers var svaret brugbart. Se evt. mit nye spørgsmål vedr. Centrino platform... Jeg skal nok være hurtigtere med feedbacken denne gang...