Avatar billede stech Nybegynder
19. februar 2007 - 17:22 Der er 5 kommentarer

Vedrørende invester til webhoster

Hej med jer.

iNTERWAYS søger invester til ny webhosting projekt.
Projektet hedder soloweb og omhandler webhosting af webhoteller til priser som alle kan deltage i, webhotellerne er både til private og virksomheder.

iNTERWAYS er et lille virksomhed beliggende i Kastrup, til dagligt programmere vi & designer nye hjemmesider.

Vores nye projekt omhandler Webhosting, og i den anledning skal der investeres i ca. 8.000 kr.

Pengene skal bruges til:
Kreditkort terminal
SMS-Gateway
System-administration

Vores system til webhostingen er ved at blive udviklet, så vores kunder nemt og roligt kan administrere sit webhotel helt uden hjælp, det bliver således at kunden kan tilkøbe ekstra produkter via sms-gateway eller via kreditkort.
-------------------------------------------------
Vejledende priser til webhostingen:

Plads: 2000 mb
MysqlDatabaser:  ubegrænset.
Mail adresser:  ubegrænset.
Ftp brugere:  ubegrænset.
Subdomæner: ubegrænset.
Statisik: ubegrænset til domæner
trafik: ubegrænset.
Domæner: ubegrænset.
SMS-Gateway medfølger ( Shoutbox, sms sending, konkurrence, scripts )
Kontrolpanel
Telefon support

For oprettelse af 300 kr. Ingen første års betaling udover oprettelse, hvorefter betaling er 150 kr./år
----------------------------------------------------------

Kontrolpanelet er igang med at blive udviklet, og vi søger derfor en invester til at komme videre herom kreditkort og sms-gateway som beskrevet ovenfor.

Vi har allerede på nuværende tidspunkt server, og er igang med at konfigurere den til kontrolpanelet og resten af systemet.

Vi har også erfaring indenfor linux(debian) - mysql - php - javascript samt administration af store kunde hjemmesider.

Hvis du har brug for et møde, eller snak over evt. skype skal du være mere end velkommen.

-

Du velkommen til at kontakte mig på enten:

TLF: 3025 1388
EMAIL: SIH@iNTERWAYS.dk

Med venlig hilsen
Søren Isager Høvring.
Avatar billede intenz Novice
24. februar 2007 - 22:52 #1
Syntes det virker mærkeligt. Hvis det er seriøst er 8000 kr da småpenge for opstart...
Avatar billede stech Nybegynder
24. februar 2007 - 23:10 #2
intenz, vi har desværre ikke selv pengene til det.
Avatar billede netpimp Nybegynder
25. februar 2007 - 03:05 #3
Ringer til dig engang imorgen eller mandag. Så kan vi lige snakke om det.
Avatar billede stech Nybegynder
25. februar 2007 - 14:03 #4
Det er bare iorden.
Avatar billede cybermike Nybegynder
06. marts 2007 - 11:43 #5
Hvis i stadig søger så kontakt mig på tlf 405 11 627

  Mvh
Mikkel Christensen, Mc Solutions