Avatar billede dinno Nybegynder
14. februar 2007 - 23:33 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

update record virker ikke

hej jeg er ved at lave en cms side hvilket betyder at det er ret uheldigt at men ikke kan updata sine informationer..
i stedet for at opdatere det pågældende id i databasen indsætter den en ny post i databasen er der andre der har haft et ligne problem i dreamweaver mx 2004 eller 8
Avatar billede dinno Nybegynder
15. februar 2007 - 22:30 #1
og jeg mener selvføgelig "som har fundet en løsning på problemet"
Avatar billede dinno Nybegynder
15. februar 2007 - 22:53 #2
hej jeg lukker spørgsmålet jeg har fået det til at virke
Avatar billede dinno Nybegynder
15. februar 2007 - 22:54 #3
tef